۵ تا از بهترین ابزارهای صافکاری PDR (پیشنهادی)

۵ تا از بهترین ابزارهای صافکاری PDR (پیشنهادی)

در این مقاله تهران صافکار، ۵ تا از بهترین و کارآمد ترین ابزارهای صافکاری PDR را به شما معرفی می‌کند. ابتدا نام آن هارا به شما می‌گویم و سپس به طور دقیق تر در مورد هر کدام صحبت خواهیم کرد. ابزارهای صافکاری PDR به طور تخصصی دسترسی و فعالیت های مربوط به پی دی ار را آسان می‌کند. ولی استفاده از آن ها نیاز به تجربه متخصصین و آموزش در ضمینه صافکاری خودرو دارد.

  • چکش ترکیبی شین جکس
  • ناکدان نوک فلزی ۴ میلی متری KECO
  • چسب KECO Dead Center Tabs
  • درو ضامن دار قرمز کوچک
  • ابزار بریس 14 دنتکرافت

همه ی این ابزارهای کوچک پی دی ار برای جعبه ابزار شما، بدردبخور و کارآمد هستند.

Blending Hammer Shane Jacks

چکش ترکیبی شین جکس (Blending Hammer Shane Jacks)

اول از همه چکش ترکیبی Shane Jacks را داریم. این ابزار سبک وزن با طراحی رویه کوچکی است که می توانید دوباره آن را به راحتی براق کنید. نوک تیزتر در قسمت پشتی، این وسیله را کارآمدتر می‌کند. تقریباً در هر تعمیر و حتی برای پایین آوردن برخی از ارتفاعات از آن استفاده می‌شود. می توانید آن را تغییر دهید و از آن به عنوان یک چکش ترکیبی استفاده کنید.این چکش سبک یکی از بهترین ابزارهای PDR تعمیرگاه شما خواهد شد.

ناکدان نوک فلزی  ۴میلی متری KECO Knockdown

ناکدان نوک فلزی  ۴میلی متری KECO Knockdown

بعدی KECO Knockdown را داریم. یک ابزار کوچک عالی از ابزارهای صافکاری PDR برای کارهای بسیار دقیق  صافکاری پی دی ار به کار می‌رود، تمیز نگه داشت این ابزار بسیار مهم است. تیم KECO که در اوکلاهاما سیتی مستقر است، طیف گسترده ای از ابزارهای GPR نوآورانه را با کیفیت برتر برای باهوش ترین تکنسین های حرفه ای تولید می کند.

چسب KECO Dead Center Tabs

چسب KECO Dead Center Tabs

بعدی چسب ورقه ای بسیار قدرت مند میانه ای است. این زبانه های مرکز مرده KECO در یک چین بسیار عالی هستند. یکی از بهترین چسب هایی که در مرکز آسیب دیدگی قرار می‌گیرد و با لاستیک بالابر، تورفتگی هارا بیرون می‌کشد. استفاده از این چسب به عنوان یک ابزار PDR به شما پیشنهاد می‌شود.

درو ضامن دار قرمز کوچک Little Red Ratchet Reaper

درو ضامن دار قرمز کوچک Little Red Ratchet Reaper

سومین وسیله Red Ratchet Reaper  بسیار نوک تیز و کارآمد است. درو ضامن دار به شما این امکان را می دهد که از تمام مزایای Dent Reaper اصلی در فضاهای تنگ تر بهره مند شوید. از این ابزار برای برداشتن فرورفتگی دقیق و جزئی درب ها ، گلگیرها و غیره استفاده می‌شود. عادت به استفاده از آن اندکی نیاز به تجربه و تکنیک دارد ولی اگر ترفند های آن را یاد بگیرید به راحتی فرورفتگی هارا ترمیم می‌کنید.

ابزار بریس 14 دنتکرافت Brace

ابزار بریس 14 دنتکرافت Brace

بریس می تواند روند تعمیر را به شدت تغییر دهد. ابزارهای بریس به طور خاص برای رسیدن به آسیب از طریق سوراخ های کوچک در ورق فلز ساخته شده اند.بریس از مهمترین ابزارهای صافکاری PDR است که دسترسی به فرورفتگی ها را آسان می‌کند.  ابزارهای مهاربند برای به حداکثر رساندن دستیابی و به حداقل رساندن نقاط بلند زاویه دارند. بریس ها در طول ها و ضخامت های مختلف موجود هستند، بنابراین برای هر فرورفتگی یک ابزار بریس وجود دارد. ابزارهای دندانه دار دنت کرافت از سال 1997 با عرضه مجموعه 72 قطعه ای شرکتی وارد بازار شدند. این قطعه دارای ۱۴ اینچ و کوچک است که برای صافکاری PDR به کار می‌رود.

ابزارهای صافکاری PDR

ابزارهای صافکاری PDR

Slide Hammer (چکش لغزان): یک ابزار اساسی برای کشیدن دندها و خراش‌ها از سطح فلزی بیرون است. این ابزار بر روی نقاط دندان‌ها قرار داده می‌شود و با کشیدن بر روی میله، فشار به سمت خود را اعمال می‌کند.

Glue Gun and Tabs (چسب گان و تبلت‌های اختصاصی):

این ابزار به کمک یک چسب ویژه و تبلت‌های ضخیم، به دندان‌های فلزی متصل می‌شود تا بتوان آنها را کشید.

Line Board (تخته خطوط)

Line Board (تخته خطوط)

یک تخته چسبان با سطحی صاف که به ویژه برای مشاهده روشنایی‌ها و سایه‌ها روی سطوح فلزی استفاده می‌شود. این ابزار به کاربر کمک می‌کند تا نقاط ضربه‌زده را به صورت دقیق تشخیص دهد.

Blending Hammer (چکش مخلوط کننده)

یک ابزار با قلاب‌های مختلف برای ضربه زدن به نقاط مختلف دندها به منظور تنظیم و صاف کردن آنها.

Heat Source (منبع گرما)

گاهی اوقات، استفاده از حرارت به عنوان یک ابزار برای نرم کردن فلز و افزایش انعطاف‌پذیری آن مفید است، که این می‌تواند با استفاده از یک دستگاه مانند فر دستی یا حتی یک دیواره تهویه مصنوعی صورت بگیرد.

این ابزارها به طور معمول به صورت کیت‌های صافکاری PDR به فروش می‌رسند و هر کدام از آنها برای تعمیرات دقیق و مؤثر دندان‌های فلزی ضروری هستند. امیدواریم مقاله موثری را  در مورد ابزارهای صافکاری PDR خوانده باشید و از آن استفاده کنید.

با کارشناسان ما در ارتباط باشید
Blank Form (#3)
ارتباط با کارشناسان ما