صافکاری سمند

صافکاری سمند: نقاشی خودرو سمند

به مجموعه فعالیت هایی که برای ترمیم خط و خش خودرو و تو رفتگی های خودرو سمند، بعد از تصادف انجام می‌شود؛ صافکاری سمند گفته می‌شود. جذابیت آن این است که با پیشرفت علم صافکاری pdr، خودروی سمند شما جوری شبی روز اول می‌شود که هیچکس متوجه مشکلات و ایران های نخواهد شد. مگر یک متخصص!

هزینه صافکاری سمند

هزینه و قیمت صافکاری سمند

هزینه صافکاری به موارد مختلفی از جمله شدت آسیب به بدنه خودرو، مدل خودرو و روشی که برای رفع فرورفتگی‌های بدنه خودرو به کار برده می‌شود، بستگی دارد.

خودروی سمند یکی از خودروهای محبوب ایرانی است که چند سالی است در بازار ایرانی مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی برای خرید آن اقدام می‌کنند. بدنه این خودرو قوی است، اما مانند هر خودروی دیگری ممکن است در طی زمان بدنه آن دچار فرورفتگی شود و مراجعه برای صافکاری اهمیت زیادی دارد. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از صافکاری سمند بدست بیاورید، باید به یک صافکاری حرفه‌ای بروید و از قبل نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید.

از دیگر صافکاری خودرو ایرانی و ترمیم آن در صورت بروزه هر حادثه ای، می‌توانیم به صافکاری کوییک اشاره کنیم که از بزرگترین خدمات تهران صافکار است.

صافکاری pdr سمند

صافکاری سمند چگونه انجام می‌شود

روش اجرای صافکاری به میزان آسیب به بدنه خودرو بستگی دارد. اگر آسیب به بدنه خودرو جزیی باشد، به گونه‌ای که تنها فرورفتگی‌هایی در بدنه خودرو به وجود آمده باشد، اما تغییر رنگ دیده نشود، از روش پی دی آر استفاده می‌شود. اما اگر شدت آسیب زیاد باشد و در کنار فرو رفتگی، تغییر رنگ نیز در بدنه خودرو دیده شود، صافکاری به روش سنتی انجام می‌شود. بی‌شک، هزینه صافکاری به روش سنتی بیشتر از هزینه صافکاری به روش پی دی آر است.

برای دریافت هزینه صافکاری خودرو پراید مقالات دیگر را دنبال کنید.

 هزینه تقریبی صافکاری سمند

باید به فاکتورهایی بپردازیم که بر روی هزینه صافکاری سمند اثر می‌گذارند. به طور کلی، عوامل زیر در تعیین قیمت اثرگذار هستند:

  • مدل خودرو: یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند بر قیمت صافکاری اثر بگذارد، مدل خودرو است. بهتر است بدانید هر چقدر مدل خودرو بالاتر باشد، قیمت صافکاری آن نیز افزایش پیدا می‌کند. 
  • شدت آسیب به بدنه خودرو: یکی از مهمترین مواردی که بر قیمت صافکاری اثر می‌گذارد،  شدت آسیبی است که به بدنه خودرو وارد شده است. در صورتی که شدت آسیب به حدی باشد که رنگ بدنه خودرو از بین برود، شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. 
  • گسترش آسیب: گاهی ممکن است فرورفتگی در بخش کوچکی از بدنه خودرو باشد و گاهی نیز ممکن است بخش وسیعی از خودرو آسیب دیده باشد و از بین رفته باشد. هر چقدر گسترش آسیب بیشتر باشد، شما باید به همان اندازه هزینه بیشتری را برای آن پرداخت کنید.
قیمت صافکاری سمند

صافکاری کاپوت سمند 

یکی از مواردی که در پاسخ به سوال صافکاری سمند چه هزینه ای دارد؟ باید به آن بپردازیم، صافکاری کاپوت سمند است. کاپوت بخش جلویی خودرو است. این بخش تماس زیادی با عوامل خارجی یا محیطی دارد. به طور مثال، زمانی که شما در حال رانندگی هستید، ممکن است مانعی در سر راه شما وجود داشته باشد و با آن برخورد کنید و همین امر می‌تواند باعث خرابی کاپوت شود. معمولا، کاپوت آسیب‌های زیادی می‌بیند و رنگ آن به طور کامل از بین می‌رود.

در صورتی که کاپوت خودرو آسیب دیده است، باید به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید تا تعمیرکار بدنه خودرو را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد و پس از آن، می‌تواند قیمت را به صورت کامل به شما اعلام کند و شما می‌توانید برای تعمیر آن تصمیم‌گیری کنید.

 صافکاری درب سمند

 صافکاری درب سمند

صافکاری درب خودرو سمند از مهم ترین بخش های خودرو است که با دقت انجام دادن آن باید اولویت کار باشد. درب خودرو نیز ممکن است در اثر برخورد با عوامل خارجی و محیطی دچار آسیب شود. معمولا به دلیل اینکه درب خودرو در کناره‌های خودرو قرار گرفته است، دچار تغییر رنگ نمی‌شود و ممکن است تنها فرورفتگی‌هایی در آن دیده شود. بنابراین،  توصیه می‌شود در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل در درب خودرو، سریعا به یک تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص مراجعه کنید تا مشکلات درب را به سرعت رفع کند.

 صافکاری پی دی ار سمند

 صافکاری پی دی ار سمند lx

صافکاری پی دی آر یکی از روش‌هایی است که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است و می‌توان آن را روش نوینی دانست. در این روش، از ابزار مخصوصی استفاده می‌شود و تعمیرکار تلاش می‌کند با استفاده از این ابزار بدنه خودرو را صاف کند و فرورفتگی‌های آن را از بین ببرد.

همانطور که در طول این متن به آن اشاره کردیم، فرورفتگی‌های خودرو تنها زمانی با روش پی دی آر قابل اصلاح هستند که رنگ بدنه خودرو آسیب ندیده باشد و از بین نرفته باشد. بنابراین، تنها یک تعمیرکار متخصص می‌تواند در این باره نظر دهد که آیا اجرای روش پی دی آر در خودرو سمند شما امکان پذیر است یا خیر.

نقاشی خودرو سمند

بهترین نقاشی سمند

پس از آنکه صافکاری خودرو به اتمام رسید، در صورتی که رنگ بدنه خودرو از بین رفته باشد، خودرو وارد رنگ‌آمیزی می‌شود. رنگ‌آمیزی خودرو به روش‌های مختلفی انجا می‌شود و با توجه با میزان آسیب رنگ خودرو اجرا می‌شود. این روش، باید با دقت انجام شود تا رنگ خودرو دو رنگ نشود.

با کارشناسان ما در ارتباط باشید
Blank Form (#3)
ارتباط با کارشناسان ما