صافکاری رنو

صافکاری رنو

رنو ساندرو، یکی از تازه‌ترین محصولات شرکت رنو، با استقبال گسترده‌ای از سوی دوستداران این برند خودروسازی فرانسوی مواجه شده است. با عرضه‌ی این خودرو، فروش قابل توجهی را تجربه کرده است. صافکاری و نقاشی رنو ساندرو، اقدامی زیرکانه برای هر صافکاری است که با استفاده از روش‌ها و ابزارهای نوین صافکاری رنو، به بازسازی و ترمیم خودروها می‌پردازند.

نقاشی رنو

نقاشی خودرو رنو

اگر آسیب دیدگی به خودرو شما زیاد باشد، لازم است که صافکاری با نقاشی رنگ خودرو رنو برای شما انجام شود. اما ممکن است در برخی موارد مشکل خودرو شما با صافکاری بدون رنگ حل شود. در این موقع، شما باید به دنبال بهترین نقاش رنو باشید تا از نتیجه کار اطمینان حاصل کنید و خودروی خود را به بهترین نقاش رنو بسپارید، تا خودروی شما افت قیمت چشمگیری نداشته باشد.

کمترین اجرت صافکاری نقاشی رنو در شرق تهران

کمترین اجرت صافکاری نقاشی رنو در شرق تهران

برای داشتن خودرویی زیباتر، شما باید توانایی پیدا کردن بهترین مرکز صافکاری خودرو ایرانی در شرق تهران با کمترین اجرت صافکاری نقاشی رنو را داشته باشید تا با انجام کاری تمیز و صحیح، خودروی شما آسیبی نبیند. در شرق تهران، تعداد زیادی از مجموعه‌‌ها و شرکت‌‌ها در زمینه صافکاری خودروها فعالیت ‌‌می‌کنند. اما فقط اندکی از آن ها کیفیت مرغوب را در کم ترین زمان به شما ارائه می‌دهند. تهران صافکار در محدوده هروی و شرق تهران، 09121779706 همواره در خدمت شما عزیزان است.

صافکاری رنو

انواع خدمات صافکاری نقاشی رنو

در این بخش انواع خدمات صافکاری و نقاشی رنو را با توجه به اینکه صافکاری و نقاشی خودرو رنو نیاز به دانش و تخصص خاصی دارد برای شما خواهیم گفت. از دیگر خدمات جذاب ما می‌توانید به صافکاری کوییک مراجعه کنید.

صافکاری و نقاشی بدون رنگ رنو

وقتی خودروی رنوی شما درگیر حادثه‌ی جدی ‌‌می‌شود و ضربات قوی به آن وارد ‌‌می‌شود، معمولا آسیب‌‌های عمیقی به بدنه آن وارد ‌‌می‌شود و در این شرایط، صافکاری و نقاشی رنو ضروری است، یعنی ابتدا خودرو باید صافکاری شود و سپس نقاشی شود. اگر حادثه شدید نباشد و فقط چند تا رفتگی سطحی وجود داشته باشد، دیگر نیازی به رنگ کردن خودرو نیست و از کاهش ارزش خودروی خود جلوگیری ‌‌می‌کنید. در این مواقع، بهتر است صافکاری رنو را به صورت بدون رنگ و با استفاده از روش pdr انجام دهید که هزینه کمتری نیز دارد.

انواع خدمات صافکاری نقاشی رنو

صافکاری رنو با استفاده از مکش یا وکیوم

اگر خودروی رنوی شما تصادف سطحی داشته باشد و آسیب‌‌های وارد شده جدی نباشد و فقط چند تا رفتگی سطحی وجود داشته باشد، ‌‌می‌توانید با استفاده از روش صافکاری مکشی، آن را رفع کنید و نیازی به رنگ کردن خودرو نیست. این نوع صافکاری و نقاشی رنو جزو روش‌‌های بدون رنگ محسوب ‌‌می‌شود، که معمولا صافکار با استفاده از یک دستگاه مکش به نام وکیوم، قسمت‌‌های فرو رفته را بیرون ‌‌می‌کشد و به حالت اولیه باز ‌‌می‌گرداند.

صافکاری و نقاشی رنو با استفاده از دستگاه لیزری

با پیشرفت تکنولوژی‌‌های لیزری و ورود آنها به بسیاری از حوزه‌‌ها، در صافکاری و نقاشی نیز دستگاه‌‌های لیزری متنوعی تولید شده اند که هم کیفیت کار را افزایش ‌‌می‌دهند و هم کار صافکاران را بسیار راحت تر ‌‌می‌کنند. این نوع صافکاری نیاز به دقت بالا و تخصص زیادی دارد و متاسفانه در ایران هنوز رواج پیدا نکرده و تعداد کمی از صافکاری‌‌ها از این دستگاه‌‌ها برخوردار هستند.

هزینه صافکاری و نقاشی رنو

هزینه صافکاری و نقاشی رنو

خدمات و هزینه صافکاری رنو تحت تأثیر عوامل متنوعی قرار ‌‌می‌گیرد. مثلا، میزان خسارت وارده به بدنه خودرو، نیاز به جایگزینی قطعات یا امکان تعمیر آنها، یا اینکه آیا حتما باید قطعات را تعویض کرد یا خیر؟، همچنین نوع و مدل خودرو، مناطقی که ضربه دیده اند و سایر مواردی که باید توسط صافکار بررسی شوند، بر هزینه صافکاری و نقاشی رنو تأثیر قابل توجهی دارند.

صافکاری L90

صافکاری L90

یکی از مشاغل مرتبط با بدنه خودرو، صافکاری خودرو است. صافکاری ال نود به فرآیندی اطلاق ‌‌می‌شود که در آن یک صافکار برای رفع فرورفتگی، خط و خش‌‌هایی که در بدنه خودرو ایجاد شده است، اقدام ‌‌می‌کند. خودرو ممکن است به دلیل متعددی، از جمله تصادف، آسیب ببیند. خودرو در این روزها به یکی از ابزارهای ضروری زندگی روزمره انسان تبدیل شده است. با افزایش تعداد خودروها، تعداد تصادفات جاده‌ای نیز افزایش یافته است که این تصادفات موجب آسیب دیدن بدنه خودرو ‌‌می‌شوند. بدنه خودرو از چند لایه فلز ساخته شده است که با روکش‌‌های رنگی متفاوت پوشانده شده است تا یکدستی و یکپارچگی خودرو را ایجاد کند. تصادفات باعث ‌‌می‌شوند که لایه‌‌های بدنه خودرو آسیب ببینند. همانطور که گفته شد، بدنه خودرو از فلز ساخته شده است که با گرم کردن آن در دمای بالا به شکل خودرو درآمده است. یک صافکار حرفه‌ای با بررسی قسمت‌‌های آسیب دیده و ارزیابی میزان صدمات وارد شده، تصمیم ‌‌می‌گیرد که چه نوع صافکاری انجام دهد. صافکاری دارای انواع مختلفی است که مهمترین آنها صافکاری PDR ال نود و صافکاری با رنگ L90 است.

صافکاری مگان

صافکاری مگان

صافکاری خودرو مگان در حقیقت یک مهارت خاص در زمینه تعمیر بدنه خودرو است. بنابراین، هر فردی را نمی‌توان به عنوان یک صافکار ماهر ماشین معرفی کرد. یک صافکار حرفه‌ای ماشین با استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب، هر گونه خرابی بدنه خودرو را برطرف ‌‌می‌کند. البته، در صورت وقوع آسیب‌‌های شدید، تنها راه حل تعویض قطعه مورد نظر است. این تصمیم معمولا در مورد صافکاری درب ماشین مگان، صافکاری کاپوت مگان و صافکاری گلگیر‌‌های خودرو در شرایط حاد پیشنهاد ‌‌می‌شود. قبل از شروع، باید تقارن قطعات تعویضی مانند درها و گلگیر‌‌ها کاملا مورد بررسی قرار گیرد. در صورت نیاز به نقاشی خودرو، باید دقیقا از رنگ بدنه خودرو استفاده شود که با کل بدنه هماهنگ باشد و رنگ مورد استفاده باید دارای کیفیت بالایی باشد. صافکاری خودرو مگان بر اساس ابزاری که در طول انجام آن استفاده ‌‌می‌شود و روش اجرای آن، به دو دسته بندی صافکاری با دستگاه و بدون دستگاه، صافکاری با رنگ و بدون رنگ تقسیم ‌‌می‌شود.

با کارشناسان ما در ارتباط باشید
Blank Form (#3)
ارتباط با کارشناسان ما